6 клас музичне мистецтво


21.04.2023

ТИема уроку: Концерт, симфонічна фантазія, поема.

Прослухайте музичні твори: В. А. Моцарт "Фантазія ре- мінор"https://z2.fm/artist/5178731?sort=date

Ян Сібеліус Симфонічна поема "Фінляндія"https://minty.club/artist/jean-sibelius/simfonicheskaya-poema-finlyandiya

Вивчіть пісню "Скрипалик - цвіркунець"https://www.youtube.com/watch?v=Gqf3V8nZ_QI&ab_channel=%D0%A1%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D0%BA

03.03.2023

Тема уроку:Симфонія, увертюра.

Симфонія (від греч.(грецький) symphonía — співзвуччя, від sýn — разом і phone — звук), музичний твір в сонатній циклічній формі, призначений для виконання симфонічним оркестром ; один з найважливіших жанрів симфонічної музики . У окремих С. притягуються також хор і співці-солісти. Створюються і С. для струнного оркестру, духового оркестру, оркестру народних інструментів і ін. складів. Зазвичай С. складається з 4 частин: перша — у формі сонатного алегро, друга — повільна лірична, третя — менует або скерцо, четверта — фінал, частенько в образній для рондо формі, з використанням пісенно-танцювальних тим. С. — вища форма інструментальної музики, що перевершує всі інші її форми по своїх можливостях втілення значних ідей і задумів.

Увертюра (фр. ouverture, від лат. apertura — відкриття, початок) — інструментальний вступ до театрального спектаклю, частіше музичного (оперибалетуоперети), але іноді і до драматичного, а також до вокально-інструментальних творів — кантат і ораторій або до інструментальних п'єс сюїтного типу. Починаючи з XX століття такого роду музичні вступи нерідко передують у кінофільмах.

Прослухайте будь ласка Прощальну симфонію Гайдна https://useraudio.net/search/%D0%B3%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%BD-%D1%81%D0%B8%D0%BC%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%8F-45-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%89%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%D1%8F

Гайдн Симфонія 101 "Годинник"https://useraudio.net/search/%D0%B3%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%BD/%D1%81%D0%B8%D0%BC%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%8F-101-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%8B

Вивчіть пісню "Добрий маг"https://www.google.com/search?q=%D0%BC%D1%803+%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D1%82%D1%8C+%D0%94%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%B9+%D0%BC%D0%B0%D0%B3&rlz=1C1SQJL_ruUA827UA827&oq=%D0%BC%D1%803+%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D1%82%D1%8C+%D0%94%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%B9+%D0%BC%D0%B0%D0%B3&aqs=chrome..69i57j33i160l2.10649j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:8d23afe3,vid:lFBhRruJoXc

1.Жив на узліссі старий чарівник,

Різні бажання здійснити він міг.

Дивні казки він писав для дітей

Та від зорі чаклував цілий день.


Приспів :

Мріють дорослі і діти

Жити в казковім краю,

І з добрим магом дружити,

Мрію здійснити свою.


2.Знав чарівник,в чому щастя було,-

Просто всім треба творити добро.

І до дітей мудрий маг прямував,

Чудо-казкам дітей він навчав.

Приспів :

Мріють дорослі і діти

Жити в казковім краю,

І з добрим магом дружити,

Мрію здійснити свою.

3.Вчитись у мага прийшло хлопченя,

Та хитрий маг малюку промовля :

\"В школу іди здобувати знання,

Будеш таким же розумним,як я\".

Приспів :

Мріють дорослі і діти

Жити в казковім краю,

І з добрим магом дружити,

Мрію здійснити свою.

24.02.2023

Тема уроку: Рондо. Сюїта

Ро́ндо (італ. rondo від фр. rondeau — «коло», «рух колом»)[1] — музична форма, в якій неодноразове (не менше 3-х) проведення головної теми (рефрену) чергуються з відмінними один від одного епізодами[2]. Є найпоширенішою музичною формою з рефреном.

В узагальненому вигляді схема форми має такий вигляд:

A — B — A — C — A — … — A

Сюї́та (фр. suite), первісно (XVI ст.) — цикл танців, у XIXXX ст. — циклічна музична форма, складена з кількох контрастних частин.

Термін «сюїта» був уведений у другій половині XVII століття французькими композиторами. Барокова сюїта складалася з чотирьох частин — алемандикурантисарабанди і джиги. Пізніше в сюїту вводилися й інші танці, зокрема менуетгавотпасп'є та буре. Німецькі композитори нерідко вводили на початок сюїти увертюру.

Найвідомішим автором барокових сюїт можна вважати Йоганна Себастьяна Баха, який написав цикли сюїт для клавіру — англійських, французьких та партит, а також багато сюїт для віолончеліскрипки та флейти. Серед інших відомих авторів сюїт цієї епохи — Георг Телеманн та Георг Гендель.

З початком класичної епохи у другій половині XVIII століття жанр сюїти вважався старомодним і був витисненим симфонією та інструментальними концертами.

У XIX столітті жанр сюїти відродився, однак цей термін мав інший зміст — сюїтами називали інструментальні збірки фрагментів з більших опусів, наприклад опер чи балетів, або ж послідовності невеличких п'єс, об'єднаних тематично.

У творчості українських композиторів можна відмітити сюїти:

 Прослухайте будь ласка "Українську сюїту" М. Лисенка у формі старовинних танців на основі народних пісень.https://www.youtube.com/watch?v=Du_pOjH38oM&ab_channel=%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%94%D0%BE%D0%BB%D0%B3%D1%96%D1%85

https://useraudio.net/search/%D0%BB%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE-%D0%BC%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0

«Українська сюїта» складається з шести частин, кожна з яких написана на мелодію народної пісні (винятком тут є лише Сарабанда, у якій використано пісню-романс «Сонце низенько»). Композитор будує цикл за принципом чергування нетанцювальних і танцювальних, мажорних та мінорних розділів (мінор — мінор — мажор — мінор — мінор — мажор), а також на темповому контрасті (Andante poco sostenuto — Andantino — Allegro giojoso — Moderato — Allegretto — Allegro vivace).

Деякі з використаних пісень Лисенко включає й в інші свої твори, зокрема до «Збірника народних пісень для хору» потрапляють «Ой чия ти дівчино, чия ти», «Пішла мати за село» і «Та казала мені Солоха». Тему пісні «Хлопче-молодче, яке ж ти ледащо» (Прелюдія) Лисенко включає також до своєї «Фантазії на дві українські народні теми» для скрипки (або флейти) з фортепіано, й окрім цього ця пісня лежить в основі однієї з арій Петра в третій дії Лисенкової опери «Наталка Полтавка».

Проспівайте пісню Н. Май "Веселка"https://www.google.com/search?q=%D0%BC%D1%803%D0%9D.+%D0%9C%D0%B0%D0%B9+%22%D0%92%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%B0%22&rlz=1C1SQJL_ruUA827UA827&oq=%D0%BC%D1%803%D0%9D.+%D0%9C%D0%B0%D0%B9+%22%D0%92%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%B0%22&aqs=chrome..69i57j33i160l3.17864j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:7d276afe,vid:9aM-gmKdLn0

Д/З Знати означення рондо та сюїти. Вивчити пісню "Веселка" Н. Май.

17.01.2023

Тема:Соната, варіації.

Прослухайте варіації на тему пісні "Йшли корови із діброви"https://z2.fm/song/28201536

Вивчіть пісню"Мамині руки"https://www.google.com/search?q=%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D1%82%D1%8C+%D0%BC%D1%803+%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D0%BA+%22%D0%9C%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D1%96+%D1%80%D1%83%D0%BA%D0%B8&rlz=1C1SQJL_ruUA827UA827&oq=%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D1%82%D1%8C+%D0%BC%D1%803+%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D0%BA+%22%D0%9C%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D1%96+%D1%80%D1%83%D0%BA%D0%B8&aqs=chrome..69i57j33i160j33i22i29i30.14491j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:a003005

03.02.2023

Тема уроку: Прелюдія. Елегія.

Прелю́дія (від лат. prae — перед і лат. ludus — гра) — короткий музичний твір, що передує великому твору.  В період зародження, прелюдії завжди передували великому музичному твору (звідси і назва), але згодом композитори стали писати прелюдії і як самостійні твори.

Елегія - це вокальний чи інструментальний твір задумливого, сумного характеру.

Прослухайте: М. Лисенко "Елегія"https://z2.fm/song/28104955

Сельвестров"Елегія"https://useraudio.net/search/%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD-%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2/%D1%8D%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%8F-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D1%85

Проспівайте пісню Ю.Рибчинського "Мрії збуваються"https://www.google.com/search?q=%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D1%82%D1%8C+%D0%BC%D1%803+%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%8E+%D0%AE.%D0%A0%D0%B8%D0%B1%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%22%D0%9C%D1%80%D1%96%D1%97+%D0%B7%D0%B1%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%8E%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F%22&rlz=1C1SQJL_ruUA827UA827&oq=%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D1%82%D1%8C+%D0%BC%D1%803+%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%8E+%D0%AE.%D0%A0%D0%B8%D0%B1%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%22%D0%9C%D1%80%D1%96%D1%97+%D0%B7%D0%B1%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%8E%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F%22&aqs=chrome..69i57j33i22i29i30.9395j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:32b931b3,vid:kbcLQVQ-qDY

Д/З Вивчити пісню Рибчинського "Мрії збуваються"

10.12.2022

Тема уроку:Музичні жанри в театрі та кіно (продовження)

Перегляньте та опрацюйте відео https://www.youtube.com/watch?v=IrawmmZNWtA&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD

https://www.youtube.com/watch?v=U1RQ6hlYvHk&ab_channel=%D0%AE%D0%BB%D0%B8%D1%8F%D0%A7%D0%B0%D0%B8%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F

Прослухайте каватину  Фігаро Дж. Россіні із  опери "Севільський цирюльник" https://www.youtube.com/watch?v=xWQElO9Nqr4&ab_channel=%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0

Музика із кінофільму "Гаррі Потер "https://www.google.com/search?q=%D0%9C%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0+%D1%96%D0%B7+%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D1%83+%D0%93%D0%B0%D1%80%D1%80%D1%96+%D0%9F%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%80&rlz=1C1SQJL_ruUA827UA827&oq=%D0%9C%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0+%D1%96%D0%B7+%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D1%83+%D0%93%D0%B0%D1%80%D1%80%D1%96+%D0%9F%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%80&aqs=chrome..69i57j69i59.13768j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:0b5e0b11,vid:3OzPh-6MysU

Проспівайте пісню Л. Бражнікової "Мрії збуваються"https://www.youtube.com/watch?v=kbcLQVQ-qDY&ab_channel=%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%9B%D0%90%D0%9D%D0%90%D0%AE%D1%80%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

Дякую за старанність! До нових зустрічей!

18.11.2022

Тема уроку:Цикли у вокально - хоровій музиці

Перегляньте та опрацюйте матеріал відеоhttps://www.google.com/search?q=%D1%86%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B8+%D1%85%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97+%D0%BC%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B8&rlz=1C1SQJL_ruUA827UA827&oq=%D1%86%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B8+%D1%85%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97+%D0%BC%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B8&aqs=chrome..69i57j33i160.9310j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:80c785c4,vid:JPr5dxN1908

Прослухайте будь ласка  твори Б. Бріттена із циклу "Вінок колядок":

https://www.youtube.com/watch?v=J1856hByjl4&ab_channel=%D0%92%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%A5%D0%BB%D1%96%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9

https://www.google.com/search?q=%D0%BC%D1%803+%D0%91%D1%80%D1%96%D1%82%D1%82%D0%B5%D0%BD+%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%BA+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%B4%D0%BE%D0%BA&rlz=1C1SQJL_ruUA827UA827&oq=%D0%BC%D1%803+%D0%B1%D1%80%D1%96%D1%82%D1%82%D0%B5%D0%BD+%D0%B2%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%BA+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%B4%D0%BE%D0%BA&aqs=chrome.0.69i59.13134j1j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:359473f7,vid:CbpXumds7aM

https://www.google.com/search?q=%D0%BC%D1%803+%D0%91%D1%80%D1%96%D1%82%D1%82%D0%B5%D0%BD+%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%BA+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%B4%D0%BE%D0%BA&rlz=1C1SQJL_ruUA827UA827&oq=%D0%BC%D1%803+%D0%B1%D1%80%D1%96%D1%82%D1%82%D0%B5%D0%BD+%D0%B2%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%BA+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%B4%D0%BE%D0%BA&aqs=chrome.0.69i59.13134j1j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:a469ce7a,vid:AykO4C7q-go

Прослухайте пісню "Ой у полі плужок оре"https://www.google.com/search?q=%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%8F+%D1%89%D0%B9+%D1%83+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96+%D0%BF%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%BE%D0%BA+%D0%BE%D1%80%D0%B5&rlz=1C1SQJL_ruUA827UA827&oq=%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%8F+%D1%89%D0%B9+%D1%83+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96+%D0%BF%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%BE%D0%BA+%D0%BE%D1%80%D0%B5&aqs=chrome..69i57j33i10i160l3j33i22i29i30.23307j1j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:d1b1a36e,vid:-Jxrnu3SjXw

Розучіть пісню "Ой у полі плужок оре"https://www.google.com/search?q=%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%8F+%D1%89%D0%B9+%D1%83+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96+%D0%BF%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%BE%D0%BA+%D0%BE%D1%80%D0%B5&rlz=1C1SQJL_ruUA827UA827&oq=%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%8F+%D1%89%D0%B9+%D1%83+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96+%D0%BF%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%BE%D0%BA+%D0%BE%D1%80%D0%B5&aqs=chrome..69i57j33i10i160l3j33i22i29i30.23307j1j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:fa1d55ca,vid:qXOcPwyPNnE

Д/З.  Вивчити пісню "Ой у полі плужок оре". Дякую за старанність! До нових зустрічей!


11.11.2022

Тема уроку:Хорові жанри : кантата, ораторія

Прослухайте  хор "Алілуя" із ораторії "Месія"

https://www.youtube.com/watch?v=u65RAm5amNM&ab_channel=%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%96%D1%87%D0%BA%D0%B0%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%8E%D0%BA

Вивчіть пісню "Веселкова" О. Жилінськогоhttps://www.youtube.com/watch?v=s3doL1Rk8Uo&ab_channel=%D0%98%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0

04.11.2022

Тема уроку:Хорові жанри : кантата, ораторія


Канта́та (італ. cantata, від лат. canto — співаю) — твір урочистого або лірико-епічного характеру, що складається з декількох закінчених номерів, виконується співаками-солістамихором у супроводі оркестру і призначений для концертного виконання.

Ораторія (італ. Oratorio від лат. oro — говорю, багато розмовляю) — великий концертний твір на певний сюжет (для солістів, хору і симфонічного оркестру). Ораторія виникла в XVII столітті майже одночасно з кантатою і оперою, має певну схожість з ними, відрізняючись від кантати розгорнутим сюжетом і більшими розмірами, а від опери — переважанням оповідальності над драматургією, а також відсутністю сценічної дії та художнього оформлення (хоча бувають винятки).

Класичні зразки ораторій на античні та біблійні сюжети створив Ґеорґ Фрідріх Гендель («Самсон», «Геракл», «Месія», «Іуда Маккавей»). Видатними авторами ораторій були: Алессандро Страделла, Алессандро СкарлаттіДітріх БукстехудеГеорг Філіпп ТелеманЛюдвіг ван БетховенВольфганг Амадей МоцартЖан-Батіст Люллі та ін. В XIX ст. ораторія втрачає своє значення, набуваючи ліричних рис (Фелікс МендельсонФеренц ЛістРоберт Шуман та ін.), а в XX столітті зближується з оперою (Антон РубінштейнІгор СтравінськийАртур ОнеґґерКарл ОрфКшиштоф ПендерецькийСергій Прокоф'євГеоргій СвиридовЮрій ШапорінДмитро ШостаковичОлександр БілашАндрій ШтогаренкоРодіон Щедрін та інші)))

Прослухайте будь ласка хор "Алілуя " із ораторії "Месія" Г.Ф. Генделя https://drivemusic.club/klassicheskaya_muzyka/64874-gendel-allilujjja.html

Розучіть пісню О. Жилінського "Веселкова"https://www.youtube.com/watch?v=s3doL1Rk8Uo&ab_channel=%D0%98%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0
Відео аба аудіо запис пісні перешліть мені у вайбер для оцінювання.
На цьому наш урок закінчено. Дякую за старання" До нових зустрічей! Гарного та мирного дня усім!

04.11.2022

Тема уроку:Хорові жанри : кантата, ораторія

Перегляньте та опрацюйте відеоматеріалhttps://www.youtube.com/watch?v=pxqAJg7ey0U&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BD

Прослухайте музичні твори: Л. Дичко "Веснянка" із кантати "Пори року"https://z2.fm/song/12566826

Фвзкультхвилинкаhttps://www.youtube.com/watch?v=3LAjklSXpbI&ab_channel=CreativeTeacher

Розспіваємосьhttps://www.youtube.com/watch?v=__RjXIHhebQ&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8F%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA

Вивчіть пісню Кириліної та Орлової "Будинок під блакитним дахом" https://www.youtube.com/watch?v=fsu8qsbKuc0&ab_channel=%D0%86%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9E%D0%BA%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0

На цьому урок закінчено . До нових зустрічей! Гарного та мирного дня!

21.10.2022

Тема уроку: Хорова духовна музика: меса, літургія, концерт, реквієм.

Перегляньте та опрацюйте відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=XzbFdqtv154&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BD

Прослухайте музичний твір В. А. Моцарта "Реквієм"https://useraudio.net/search/%D0%BC%D0%BE%D1%86%D0%B0%D1%80%D1%82-%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%B2%D0%B8%D0%B5%D0%BC

Розучіть пісню Кириліної та Орлової "Будинок під блакитним дахом"

https://www.youtube.com/watch?v=fsu8qsbKuc0&ab_channel=%D0%86%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9E%D0%BA%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0

На цьому наш урок закінчено. До нових зустрічей! Гарного та мирного дня, чудових та цікавих канікул!


14.10.2022

Доброго ранку! Вітаю на уроці музичного мистецтва!

 Тема уроку:Хорова духовна музика: меса, літургія, концерт, реквієм.

 Ознайомтесь із текстом підручника. що на сторінці 46.

Перегляньте відео про Дмитра  Бортнянського https://www.youtube.com/watch?v=3hSzMl6r-gM&ab_channel=%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%92%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%87%D1%83%D0%BA

Прослухати музичний твір Кирила Стеценка "Милість спокою"https://www.youtube.com/watch?v=r3XICjYau1Y&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%9A%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%96%D0%BD

Знати означення меси, літургії та хорового концерту.

Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A&ab_channel=%D0%90%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%9E%D0%B2%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA

Довчити  пісню  Н. Май "Хвостии- метелики"

https://ipleer.com/song/6555782/Natalya_Maj_-_Hvostiki_-meteliki./

На цьому урок закінчено. Дякую за увагу! До нових зустрічей!Гарного та мирного дня!

07.10. 2022

 Тема уроку: Сучасні та вокальні жанри: авторська та естрадна пісня

Прослухати пісню В. Івасюка "Червона рута"https://z2.fm/song/17432565

Вивчити пісню Н. Май "Хвостики -метелики"

https://ipleer.com/song/6555782/Natalya_Maj_-_Hvostiki_-meteliki./

Підручник стор. 38

06.10.2022

Тема уроку: Сучасні та вокальні жанри: авторська та естрадна пісня.

Прослухати пісню М. Бурмаки "Розмалюю писанку"https://www.youtube.com/watch?v=8U7cGBm4hxk&ab_channel=MariaBurmaka

Вивчити пісню А. Олєйникової "Диво - осінь". Знати означення  слова бард.

23.09.2022

Тема уроку: Романс і його різновиди: серенада, балада.

Опрацювати матеріал підручника стор. 17-28.

Хоакін Малатс Іспанська серенада - прослухати https://z2.fm/song/12019887

Ф. Шуберт "Лісовий цар"https://www.youtube.com/watch?v=gc351xwC8F4&ab_channel=AsjaRigik

Проспівати пісню А. Олєникової "Диво - осінь"  https://www.youtube.com/watch?v=OWlBZhH-RfE&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0

16.09.2022

Тема уроку:Романс і його різновиди: серенада, балада

Опрацювати матеріал підручника : сторінки 16 - 28

Вивчити пісню А. Олєйникової "Диво - осінь"https://www.youtube.com/watch?v=3Dd0xjOIfF4&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0

Прослухать романс М. Лисенка "Безмежнеє поле"



09.09.2022

Тема уроку: Камерно - вокальні жанри: пісня, гімн.

Повторити слова та мелодію Державного Гімну України. Прослухати Гімн студентів "Гаудеамус". Вивчити українську народну пісню "Од Києва до Лубен". Знати означення гімну і пісні.

02.09.2022

Тема уроку: Камерно - вокальні жари: пісня, гімн.

Працюємо по підручнику. Стор. 6 - 16.

Вивчити слова та мелодію пісні "Од Києва до Лубен". У вільний час прослухайте обробки народних пісень Л ван Бетховена та М. Леонтовича. Знати означення : камерна музика, пісня, гімн.



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога